Nang Fah Asura
This is the story of a boy who grew up by the sea and the daughter of a rich man. He and she met inadvertently . Because his father's boat was seized by the rich man, the boy had to kidnap the girl to increase his bargaining chips with the rich man. The two got along for a while under this situation, as they got to know each other. The girl’s senses towards the demon boy in her eyes also began to change slowly. In the end, where will their relationship go? Stay tuned.