Legal High 2
The unchanged Komikado Kensuke became the lawyer for Kiwa to defend her innocence against the majority. However, he was challenged by Hanyu Haruki, a rookie prosecutor who used to be an intern in Komikado’s law firm, and failed for the first time. After that, Hanyu, dreaming of bringing happiness to everyone, quitted his job and opened a law firm. While Komikado and Mayuzumi were persuading Kiwa to appeal, they had to take weird and difficult minor cases to make ends meet. During this, frenemy Hanyu became another tough opponent to Komikado after Miki.