Manner of Death
This is a suspenseful crime series that tells a bond between two men through the gripping story of a murder case. It is the series which will make audience fall head over heels for the chemistry between two lead characters while at the same time can’t help but being excited with the case and the questions that linger afterwards: what is the real manner of death? and who is the real murderer?