Rising with The Wind
The investor Xu Si, who switched from a Hong Kong investment bank to a mainland investment company, met the only daughter of the chairman of the national clothing group, Jiang Hu. The two of them had different business philosophies and didn't see eye to eye. Suddenly, Jiang Hu's father's company went bankrupt, and Jiang Hu fell from the clouds to the depths overnight. Xu Si, who had always been ambitious, saw the potential in Jiang Hu's father's once-thriving sneaker brand, "Tengyue," and was determined to obtain it. Despite the challenges and struggles, Jiang Hu, in her adversity, decided to do whatever it took to save "Tengyue." After a series of negotiations and contests, Xu Si and Jiang Hu made a life-and-death pact to revive "Tengyue."