In their past lives, the Empress and the Imperial Consort locked in fierce rivalry. Their untimely deaths then revealed the bitter truth: they were nothing but pawns, discarded by the Emperor. Reborn, the Empress returns to the very day the Emperor falsely accused the Consort and caused the death of her unborn royal child. This time, she does everything she can to protect her former enemy. However, she finds out that the Consort has been reborn too! With their identities confirmed, the two sworn enemies become allies, determined to drag the unfaithful Emperor down from his throne.