Emperor Pilaf finally has his hands on the Black Star Dragon Balls after years of searching, which are said to be twice as powerful as Earth's normal ones. Pilaf is about to make his wish for world domination when he is interrupted by Gokuu Son. As a result, Pilaf flubs his wish and accidentally turns Gokuu back into a child.