The Next Behind The Scenes Behind The Scenes
This is a music competition variety show featuring exceptional young singers in Asia. 26 young phenomenal and promising Asian musicians are invited to the show. They’ll do their best to realize their music dreams, create new musical works and actualize themselves on the stage with their unique musical skills, stage presence and characteristic expression. Hopefully, the young musicians’ journey of dream chasing can inspire more people to go after their dreams.