Rave Now
《即刻电音》 is a Chinese original electronic music talent competition show. The show displays the young strength of China's electronic music circle through visual stimulation and auditory experience. Professional electronic music producers are invited as judges in the show. From the professional recommendation, live performance, and visual presentation, the show provides a stage of Chinese electronic music for the fans and the general public, and selects a number of excellent electronic music works and musicians.