Praomook
Chaluntorn was forced by his parents to marry Praomook, his ugly duckling childhood friend, to break his strokes of bad luck. His parents adore her because she possesses a lovely and robust personality well suited for their son. He disagrees and does everything he can to chase her away. When her father had a bad run in business, Chaluntorn's parents offered to help them out. The help comes with the condition that she is to marry their son, hoping that they will finally fall in love. Praomook hesitates but later agrees to marry him for only one year. She uses all the tricks to win his heart so she can break it as revenge for all the bullying and heartbreak. Praomook, through the years, turned into a beautiful swan that attracted both Chaluntorn and his best friend, Maroot. Not recognizing her, he tries to make a play on her, and this is where she sees the chance of taking her sweet revenge of love. Will they be able to use their heart to see their true feelings for each other in this chase of love?"