Take Me Flying
During the war, Japanese air force mercilessly bombed Chongqing. A Chinese ace pilot fought bravely alongside his squad against the Japanese invaders, accumulating numerous battle achievements. When the Japanese introduced the advanced Zero fighter aircraft, the ace pilot wrote a farewell letter to his lover, resolutely took to the skies, facing death to find life...