Just Met You
Lin Jing, a wealthy girl who graduated from Normal University, was in distress at sea and was rescued by Song Hongyi, a rural teacher on Niujia Island. In the process of getting along with Song Hongyi, Lin Jing found her original intention of dedicating her youth to education, which she had forgotten, and also found the sweet love that belonged to her and Song Hongyi.