Adventure behind the Bronze Door
After telling the story of Tomb Robbing Notes, Wu Xie and Wang Fatty went to the Snow Mountain to explore Zhang Qiling's mysterious life experience. In the process, they fought with Zhang Haixing and Zhang Haike, brothers and sisters of the Zhang family, and got involved in an unprecedented conspiracy. This is the beginning of an exciting adventure.