Paradoxical
"Time" is a feature film about time and life, is a rare independent science fiction film in Taiwan. Yu Guang (Yan Yulin) and Yuan Hui (He Yuchen) are working partners, they are "design researchers," through personal experience to do design research. One day, they receive a commission from a big brother (Lu Literature) to personally experience a kind of "jet lag technology" to help the big brother find a mechanism to prevent crime. When Jing (Xu Naihan ornaments) is a plant designer. Fate dictates, Yu Guang participated in the planting course of Jing, the world of two people has intersected at this point, and the financial background of Jing is also unexpected.