That Night Was You
Being drugged by his female secretary, the handsome executive Kan crosses paths with a new employee, Ploy, who gets drunk at a company gathering. After spending the night together, Ploy hurriedly leaves but accidentally leaves behind her friend's bracelet. What exciting story will unfold next?