My Tycoon Husband
Famous celebrity Liang Xia caught her boyfriend having an affair with a friend in the entertainment circle. Out of anger, she ended up having a one-night stand with Meng Tingfei, the CEO of Meng Group. Liang Xia, mistaking him for a gigolo, hastily left the next morning after leaving money behind. However, to their dismay, pictures of their hotel rendezvous were leaked online by someone with malicious intent. In a desperate move, the two pretended to be married, with Meng Tingfei secretly accompanying Liang Xia to evade public scrutiny. Thus began a series of bittersweet tales.