Chasing My Unwanted Mate
Growing up alone in the forest, Avery, an Omega wolf, longed to find her Mate and live a peaceful life with him. After being captured by a Rogue wolf, she was saved by Alpha Xavier of the mountain pack. In the midst of danger, two of them form the Mate bond, and Avery is happy that she has found her true mate, but Xavier rejects her, saying directly that he doesn't want Avery to be his mate. Meanwhile, Isabel, the future Alpha of The Razorclaw pack, appears and tells Avery that she is already Xavier's mate. Looking at the mate she's finally met and the strong competitor, what should Avery do and how can she win Xavier's heart? Will she get involved in this love triangle?