Please Don't Spoil Me S4
When Yan Yiyi, an Internet writer, was looking for creative inspiration, he accidentally encountered Qin Yu, a beautiful man in ancient costume who "traversed" from the book and claimed to be looking for his concubine Yan Yiyi. The appearance of the virtual character Qin Yu disturbed the order of the real world, and Yan Yiyi, as the author, faced severe punishment. In order to protect themselves, and to maintain the balance between the world in the book and the real world, Yan Yiyi and Qin Yu started a 100-day "fancy breakup battle".