Taste Humanity at Night S3
Taste Humanity at Night S3 continues with its signature storytelling and visual style of the previous seasons, exploring eight cities: Quanzhou, Yinchuan, Qingdao, Liuzhou, Zigong, Xiangyang, Lhasa, and Kunming. It showcases local culinary talents, highlights delicious late-night eats, and captures the authentic spirit of urban life. Through diverse flavors and rich cityscapes, the show reveals the resilience of everyday people and their stories, reflecting the essence of our times.