Paramount
After losing her family and being cast aside by her wealthy husband Qian Muchen, Bai Luo returns from the depths of despair with a new identity—a songstress at the Paramount Club. Behind the glamour, she plots her revenge with chilling precision. This time, she'll make everyone dance in the palm of her hand.