Meet With Two Souls
The naive and innocent wealthy young lady, Luo Xuan, discovered that her perfect husband, Yan Zhi Jing, had betrayed her and even wanted to take over her family's inheritance. She chose to join forces with her childhood friend, Min Xi, to eliminate the enemy and expose the conspiracy between Yan Zhi Jing and his mistress, Bai Jia Jia.