When female game designer Song Lingling was accidentally possessed by the NPC she designed, she was forced to embark on a hilarious cohabitation life with "the client," Xiao Ran. As they worked together to fix the game's bugs, they also strove to fix their own "personal bugs." From being quarrelsome partners to genuinely appreciating each other, along with friends like Zhang Yunfei, they embarked on various adventures between the virtual and real worlds, developing a cross-dimensional romance! In the end, they all harvested valuable friendships and love.