Jade's Fateful Love
To protect her eldest sister, Yueling, the Youngest Princess of Dongyu, was married to Beishuo. By accident, she married Zhou Shiyu, the North Prince of Beishuo. The trip to the Capital City of Beishuo was full of assassinations. A jade pendant activated the Time Gate. Yueling and Zhou Shiyu had repeated reincarnations and improved themselves together, from striving to change their destiny to shouldering the national cause. As they grew together, they fell in love with each other.