My Calorie Boy
It's a story about a group of high school students' friendship and growth. They cried, laughed and shouted together for each other. They enjoyed their unique youth and learned what's the true love. Love is not the worship to an idol or a remote longing. It's two interesting souls' encounter as the way Mars hit the Earth.