Tine, a playboy who dates many girls, gets chased after by a good-looking gay guy named Green since they both enter the University. Tine has to find the way out by making Green know that he is already taken. Sarawat, a hot guitarist comes to join the Freshy Night event. He is the right choice to be Tine’s fake boyfriend. That is the beginning of his plan to do whatever he can to make Tine his.