Hot Revenge
On the wedding day, the heroine was betrayed by her fiancé. At the wedding, the villainess tried to steal the heroine’s jade pendant, which was proof of royal identity. Although she failed to get the pendant, she took the heroine’s place and became the long-lost daughter of the wealthy lady. To earn money for her adoptive mother’s treatment, the heroine joined her biological mother’s company. How will her fate unfold?