Are You The One
The clever and decisive Liu Mian Tang, as the first lord of Yang Shan, led the people of Yang Shan to punish the wicked, promote goodness, and uphold justice. However, she suffered serious injuries under the attack of various evil forces and was rescued by Cui Xing Zhou, the Prince of Huai Yang. When Liu Mian Tang woke up, she had no memory of Yang Shan, mistaking Cui Xing Zhou for her husband, Cui Jiu. However, if their identities were exposed, can they faced it honestly while enduring hardships?