The Prince Who Turns into a Frog
Looktarn is a smart girl. In order to protect her hometown Chuen Chiva from being harmed by greedy businessmen, she created a legend about the ghost of frog. Thise businessmen are looking for an opportunity to invest in the village for their own benefit. One day, a cold, calm and serious businessman named Kin formulated a secret plan to build a high-end luxury resort. However, due to an accident, he lost his memory and has since become very friendly and enthusiastic. Looktarn began to take care of him, and they soon fell in love with each other and began to live happily. However, their happiness did not last long, because Kin's parents came to the village to take Kim back. Soon, he recovered all his memories. Unfortunately, Kin forgot everything that happened in the village, including Looktarn. Can Looktarn remind Kin of herself?