The Other Her
Mu Wanwan, daughter of the Mu family, and the top female killer in the dark net. When she assassinated Huo Ningyuan, the young master of the Huo family, she accidentally discovered that he was not a sick person. Huo Ningyuan then slept with Mu Wanwan because of the drug effect, but Mu Wanwan escaped. After a month, Mu Wanwan was pregnant, and the Mu family urgently arranged blind dates for her. Huo Ningyuan and Mu Wanwan met each other again, and their fate intertwined again.