“Aokbab”, a young architect, who wants revenge on “Mind", her senior who stole her work. She opens her own company to challenge Mind, but the journey is not easy. She has to face fierce competition, betrayal, and unexpected love with “Rin”, a brilliant architect, amidst the pressure. She must choose between deep-seated resentment and this new love. Will she be able to overcome the obstacles, prove herself, and win Rin’s heart?