《超新星全运会》 is the first large-scale professional sports meeting organized in China, which spans the fields of recreation and sports. The show brings together about 150 artists from more than 60 entertainment companies, including Rocket Girls 101, Aarif Lee, Darren Wang, Wei Daxun, Dylan Xiong, and Li Yitong. Training by the greatest coaches such as Liu Guoliang, Li Xiaopeng, and Su Bingtian, the artists change into athletes to prepare for the competition in track and field, water sports and others.