A story of love and friendship arises from a college hazing ritual of the Engineering Faculty under the SOTUS system. Kongpob, a freshman who does not believe in SOTUS. How will the story between the badass senior Arthit and the rebellious freshman Kongpob develop? Will their love reach a happy ending?