Rabam Mek
When love is a hoax, When behind the enviable relationship is an ingenious plan to expose the person that she calls father…But Mek broke the rules, because he fell in love with Nu Lek. Even if caught But breaking up isn't the answer to this relationship. Mek must do everything to save the woman he loves.