The Legend Of Dugu
On the North Monday, Dai Xianchen’s solitary son, Duoluo Luo, has been living tensely in the chaos with his intelligence and perseverance. The relationship with Yang Jian has gradually evolved from the beginning of political marriage to the later two-mindedness. The two people with deep feelings eventually joined forces to unify the country and become the founding emperor of Daxie.