Doctor Stranger
As a child, Park Hoon and his father were kidnapped by North Korea. In North Korea, he was trained to become a doctor by his father who was already a doctor. Park Hoon became a genius-like heart surgeon. He then flees to South Korea. Park Hoon begins to work as a doctor in South Korea's top hospital Myeongwoo University Hospital, but he feels like a complete outsider. To bring his love from North Korea, he does anything to make money.