Fights Break Sphere 3
Xiao Yan and Yao Lao in the crack of the snake and the human race after the war, with green scales and Mu Li played all the way to practice, to enhance the strength. In order to win and cloud Lan Zong disciple Naran Yan Ran about three years. When they reached the Tagore Desert, Green Scales was accidentally captured. In order to find the green scale, Xiao Yan and others got to know the once famous ice emperor Haibodong, so they went to Red Yancheng together. In the grotesque chaos of the city, a black hand slowly reveals its true face, hoping to catch them all, and under the cocoon of xiao yan, it slowly reveals the truth of his mother's death when he was a child.