A Love Beyond Secrets
Ji Xuan is drugged by accident, and thus encounters Song Zhaoli. It disrupts Ji Xuan's originally peaceful life. Everyone thinks Ji Xuan is to climb the social ladder, but only Song Zhaoli knows this is his long-planned scheme. And then, Ji Xuan gradually uncovers the mystery amid the constant entanglement. The two embark on a relationship of extreme entanglement and mutual redemption.