The Inescapable
Hidden deep within a forest of toxic miasma, Baixiao Manor has remained an enigmatic forbidden zone for decades. On the eve of the manor's legendary nocturnal feast, the lord vanishes without a trace. Enter Ye Li, a condemned prisoner who volunteers to investigate, joining forces with Hua Qiankun, a catcher from the Supreme Court. As they step into the heart of the mystery, they unwittingly unravel a conspiracy that threatens to eclipse the very heavens...