Gui Li travels to the Demon-Suppressing Cave to put an end to the Beast God’s threat, joining forces with Lu Xueqi to defeat him. After the Ghost King captures Taotie, he turns against Gui Li, and the two engage in a fierce battle before being stopped by You Ji. Meanwhile, Daoxuan and Tian Buyi go missing. Gui Li reunites with his master, Tian Buyi. Together with Tian Buyi and Lu Xueqi, Gui Li battles the corrupted Daoxuan, who has fallen to the demonic path. In the end, Tian Buyi sacrifices his life. With the Four Spirits Blood Formation finally completed, the Ghost King merges with Mingwang’s power and launches an attack on Qingyun. At the critical moment, Gui Li wields the Zhu Xian Sword and engages in a life-or-death battle against the Ghost King, ultimately saving the mortal realm.