Through unexpected circumstances, an illegitimate daughter crosses paths with the God of War. As she is forcibly pulled into disputes involving the nation, the two pit wits and will against various factions. An irrevocable change in her identity leads Han Zi Jing to Jun Bei Ye, a prince known as the God of War for his prowess in battle. He has chosen her even though she is merely the illegitimate daughter of the prime minister. He may seem ruthless and domineering, but he is willing to devote everything to protect her.