The Rise of Phoenixes
The Regent, ZongZhengyu's achievements are so greatas to make the emperor feel insecure. So he pretended to be in a coma from the poison in order to survive. The emperor pretended to care about him and granted a marriage to his legitimate daughter, Feng Canglan, for bringing some luck. However, she was killed by her step mother with poison. After getting into the palace of the prince, Feng Canglan was reborn in the coffin. In order to steal JiuxueLongmei, the antidote with magic effects, she pretended to like the prince to stay in the palace, but truly fell in love with the prince.