The Liar and His Lover
Kang Han Je is a talented composer, who is full of confidence in music, but hesitates about love. Yoon So Rin, a Se Jin high school student, has a vitamin-like personality, who is full of positive energy. She falls in love with Kang Han Je at first sight. In this rapidly developing era of SNS and media, Kang Han Je, 24, and Yoon So Rin, 19, are marching toward the road of music and love.