Zhang Fan, an interior designer who is divorced and no longer believes in stable relationships; Pan Xiao Chen, a stellar insurance salesman who is experiencing a seven-year itch in her relationship; and Luo Xiao Xiao, a pet blogger who has never been in love, are three protagonists of different ages and personalities who are in a difficult situation in life. In the face of betrayal, deception and traps, they break through the bottleneck of life with sincerity and persistence, ushering in the highlight of their lives and meeting a better version of themselves.