Deep Sea Mutant Snake
Qin Yu's wife died strangely due to synthetic drugs. In order to accuse the evil Bikang Group in court, Qin Yu and Jason, who accidentally learned the evidence of group crimes, took an ordinary cruise ship. In order to escape legal sanctions, Ren Junyi sent a killer carrying a large number of poisonous snakes to board the cruise ship to kill Jason, but the giant snake attacked the cruise ship one step ahead of schedule. In the panic, Qin Yu was forced to survive with the passengers in the forced space. The distant island became a life-saving straw. The cruise ship exploded the giant snake and the cruise ship sank to the bottom of the water. Qin Yu landed on the island with Jason and Feng Li. Unexpectedly, this island is the base for the illegal experiment of the Bikang Group. The strange ecological environment of the island step by step devours them. Qin Yu and others are looking for an exit. Unexpectedly, the giant snake hit again. Qin Yu, who is in danger, observed. The three men cooperated to introduce the giant snake into the trap to kill the giant snake, and everyone was saved. Qin Yu harvested the love with Feng Li.