The Highway Family
Ki-woo and Ji-sook are a homeless couple living with their children at highway rest stops, surviving by asking passing drivers for gas money. When Young-sun, a grieving mother, discovers that Ki-woo has scammed her before, he is arrested. As their lives intersect, an unexpected connection forms between the struggling family and the woman, revealing themes of compassion, survival, and the meaning of family.