Revival
Mo Yun, the silent woman, gets entangled in the power struggle of the Quan family and slowly develops feelings for Quan Yuxi. Yet, they face constant trials and tribulations. After experiencing a heartbreaking miscarriage, Mo Yun decides to leave the country. Three years later, fueled by vengeance, she returns to seek retribution against Quan Yuxi and the entire Quan family.