SCHOOL BABYSITTERS
Kazuma Ryuichi and his brother Kotaro lost their parents in a plane crash. The principal of Morinomiya School, who also lost his family, took them in. In gratitude, Ryuichi joins the childcare club and helps care for the teachers' children in the school’s kindergarten.