A Taste Gathering
"A Tasty Gathering" is a travel reality show where local friends take you to eat authentic food. The MCs will go to the 6 most famous cities for their delicious food in China with local friends. They will taste the most authentic specialties, experience local friends' favorite entertainment projects and lives. During the 2-day and 1-night journey, they will harvest wonderful food and happiness.