Sunshine of My Life
Tang Mingxuan, general manager of Mingyuan Fashion Group, is a young pioneer in the industry and a typical workaholic. Tang Mingxuan's world will always be the single job, until a designer called Mo Fei breaks into his life. Tang Mingxuan and Mo Fei meet each other in a design competition, and Mo Fei made Tang Mingxuan understand the value and situation of traditional techniques. The two gradually fall in love with each other. But Mo Fei is about to study abroad, and Tang Mingxuan is busy with Mingyuan's new strategy. At the same time, with Tang Mingxuan's childhood sweetheart’s obstructing, the two can't express their feelings for each other. Mo Fei finally went to study in Paris thousands of miles away, but her first love still stayed in the mainland. After twists and turns, the two finally understood each other's minds. With joint efforts of Tang Mingxuan and Mo Fei, Mingyuan's overseas expansion plan was successfully launched. From Shanghai to Suzhou to Paris, they had wonderful memory everywhere.