With You
With You tells the stories of the Chinese military and civilians in the fight against the COVID-19 through narrative atoms. During the fight against the epidemic, there were medical workers, medical teams, military doctors, common takeaway deliverymen, vehicle volunteers, ordinary citizens, construction workers, disease control, community and public security personnel, young volunteers and workers of mask production. These ordinary people constitute the main force to fight the pandemic in all walks of life across the country, and have made indelible contributions to the fight against the pandemic.