During the cooling-off period of divorce, Jiang Shishi, Qi Junye's wife, suddenly came to her senses and started her revenge by fighting against a sanctimonious hypocrite and ruining all plots. Though as a tie between two noble families, their marriage is falling apart, Qi Junye sees Jiang Shishi's special charm in her change. So, they start to cooperate and struggle against the villains. Finally, the villains are taken down, and they get back together after Qi Junye's courtship.